ERÜ SBF Hemşirelik Okulunda Okumak Nasıldır Tercih Yorumu
Bu okulun şuan 3. sınıf öğrencisiyim. Tercih zamanlarında sosyal medyadan sorular gelirdi arada sırada nasıldır, tercihlere yazmalı mıyım, ortam nası benzeri.
buradaki yazımda genel olarak ERÜ ve Kayseri'de üniversiteli olmaktan bahsettim. Burada ise biraz daha bölümümden bahsedeceğim.
Bu yazıyı soran arkadaşların cevapları ile oluşturdum denebilir ve siz de sorular bırakabilirsiniz bana yorumlardan böylece YKS'nin açıklandığı şu dönemde faydalı bir içerik bırakmış olabiliriz şimdikilerle gelecekteki tercih dönemindekilere.

Bölüm normalde çok iyidir lakin işler erü'ye gelince biraz değişiyor.
Bu bölüm nerede olsanız sizi hemşire yapar ama erü'de eğitim iyi olduğu kadar da zordur. Bazı notlarımız tıpla aynı idi misal. Biraz zorlanırsınız lakin güzel geliştirecektir sizi. Seçim sizin.
Uygulama epeyce oluyor ve tıp fakültesi, hemen yakınındaki, sayesinde okulunuzun yanında staja çıkma imkanınız oluyor son 3 senenizde.
Laboratuvarda her türlü uygulama için gerekli maket ve ekipman var. Bazıları eski püskü de olsa işi görüyor.
Yorumlar
Yorum Gönder